I am coming out.

Discussion in 'The Barracks' started by Wayfarer, Aug 8, 2003.

  1. BARAB

    BARAB Getting Started

    Joined:
    Jul 17, 2003
    Messages:
    85
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ballarat, Victoria, Australia
    LMAO Bennett :lol: My favourite show of all time !

    "Would any of you lovely ladies care to join me for a Dutch Oven?" /Bargearse

    Sorry for hijacking your thread LW/Wayfarer...as if I'm going to start a new thread just to sneak in a Bargearse quote. hmmm.... /lightbulb flickers over his head.
     
  2. Wayfarer

    Wayfarer Well-Known Member

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    16,351
    Likes Received:
    1,566
    Location:
    Hornsby, Sydney. Sports SAGN
    lol,

    thanks team!

    some funny stuff in there. Anyway, my nickname in-game and in real life (limited to gamers and close friends) is Way. So please call me that if you feel like it...it's soo hard to listen on TS for "Hey Lone, behind you; it's Cailith and he's got a gun!"

    Dillon is always calling me Way anyway, "Hey, Way, I'll get the ute and bring it round, err. no, I mean "Lone" " :)

    Even at the Sydney lunch with Janus and others Dillon kept calling me Way :)

    I'd better keep LoneWife for the ladder and scrims as I am down for it as that name anyway. Besides, a lower profile alows me to play a full game on pubs without interuption from players asking me to kick someone, etc.

    Father, if you wish, you might like to alter my profile nick on TOG if it's not too much hassel, but do it to preserve my post count :) (hehe the holy post count :) )
     
  3. Arienne

    Arienne The Woman in Red Staff Member Administrator Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    14,383
    Likes Received:
    436
    Location:
    QLD, Australia
    ROFL! Onya Way, good decisions I think.

    And I've ALWAYS got a gun in BF, it's just sometimes I've run out of bullets ;)
     
  4. Father

    Father The Boss Staff Member Administrator Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    9,748
    Likes Received:
    426
    Lonewife to become wayfarer?

    U sure?

    The operation is gonna be painfull :twisted:
     
  5. Janus

    Janus Hope is Alive

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    6,339
    Likes Received:
    108
    Location:
    brisbane.qld.au
    Not as painful as the other way around, Father! :lol:
     
  6. Father

    Father The Boss Staff Member Administrator Moderator

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    9,748
    Likes Received:
    426
    U want to share something with us Janus 8O
     
  7. Janus

    Janus Hope is Alive

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    6,339
    Likes Received:
    108
    Location:
    brisbane.qld.au
    So I've heard! So I've heard!

    *grumbles about Father's quick wit* ;)
     

Share This Page